torsdag 13 oktober 2011

Härdsmälta!!!!

Har 0 inspiration för ett inlägg, hemska tider! Brukar ju ha något att svamla om men huvudet är tommare än vanligt. Och det vill inte säga litet......
Håller på med att försöka få de nygamla möblerne(från mina föräldrar) att passa in men det tar tid att hitta rätt plats. Huset är stort men det är olika stilar så... men skam den som ger sig, jag tänker inte kasta. Får bli lite vit eller svart färg så passar de nog in.
Har bokat en plats på Julmarknaden vid Uppsala slott 1:a advent, ska bli roligt att visa vad jag och min dotter pysslar med. "Systra mi" ska också stå där med sina vackra smycken. Blir nog roligt!
Nu ska jag gå och göra ingenting, bli en grönsak framför tv-n kanske, har sååå ont i nacken.
Mossa, mossa, simma lugnt. Puss o kram PLUPP

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så kan det va .... vär inspirationen tryter..... men lite soffpotatisande så ska du se att den återvänder!!

Kram

eWa sa...

Det där känner jag igen ! Det går över som väl är ! Ha en skön helg i vackert väder hoppas jag, samla kraft och njut av tillvaron, Kram