måndag 24 september 2012

Oj, så länge sen.....

Hej alla vänner.
Har inte ens läst andras bloggar, Har inte riktigt orkat. Nu är det dags för mig att
vakna upp, tror jag. Har varit sjuk och mycket har hänt.
Det roligaste i min närhet är nu 4 små busfrön som springer runt fötterna, nej, förresten,
de är mer på högre höjder. Vår fina Sessan-katt fick en kull 28 juli, underbara! Kan inte se mig mätt på dom.
Behövs små glädjespridare nu när jag går och väntar på remiss till lungundersökning och funderingarna
kommer och går över vad detta är. Har visat sig att det jag trodde var astma inte är det, men vad?
Ingen bra ide att tänka på för mycket så i sommar har vi gjort en massa roliga saker. Vi tar husvagnen och sticker iväg och sen får det bli det som faller oss in. Nu i helgen åkte vi 3 mil hemifrån och fricampade på ett
litet bad. Trevligt!
Mossa, mossa alla människobarn/ PLUPP

1 kommentar:

Baronessan sa...

Hej på sig. Inte kul med lungorna. Hade (har) själv problem sedan en ihärdig lunginflammation. Men läkaren säger att det håller på att läka så då är det väl så då.
Kattungar - det är livet de :)