fredag 30 januari 2009

På bättringsvägen

Börjar känna mig lite bättre. Är fortfarande jättetrött så jag har sovit middag x antal gånger idag. Nu är det dotterns tur att ha feber och huvudvärk, stackars hon!
Efter middagen så kände vi för lite kuckelimuck-medicin så vi tog Diesel-Doris in till Onebying och köpte det, sen hem till tv-soffan och tittade på Let`s dance och ett program om engelska trädgårdar. Nu är jag trött så nu blir det duschen och sen nanna kudden.

Mossa,mossa alla människobarn.
PLUPP

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det låter bra, åh jag vill också ha kuckelimuck-medicin.Min mage skulle behöva det. Eller kanske inte. Kramis ! Krya på er

Lantliga drömmar sa...

Här har vi under lördagen tillbringat eftermiddag och kväll på barnakuten. Linus körde omkull på skridskor och slog sig illa i ansiktet. Så han har fått göra Ct- röntgen och är noga undersökt. Men det var bara blödning.Men ögat är i dag helt igensvullet. Så här har det också blivit kuckelimuck medicin.