måndag 2 februari 2009

Söndagsutflyckt

Igår var mannen, sonen och jag till den stora staden och köpte ett playststationspel åt sonen. Han har sålt jultidningar och nu tyckte han att det var dags att göra av med en del av vinsten.
Sedan åkte vi till en Loppis utanför staden och tittade om det fanns ett bra objekt till disk i butiken, men nej, inget napp. Jag vet precis hur det ska se ut men det verkar som om jag måste tänka om.
Idag är jag febrig igen, attans influensa.
Just nu håller maken på med väggarna i butiken. Han har provmålat och det ser bra ut. Snart är det dags. Det har tagit tid och jag har misströstat många gånger men nu ser det ut att gå mot färdigt inom en inte alltför lång tid.

Mossa, mossa, alla människobarn.
PLUPP

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Vilken fin bild på lillebror!

Hanna sa...

Åh,vilket fint kort! /Kram