onsdag 8 april 2009

Snart dags för Blåkulla

Jag måste nog skaffa en större kvast till nästa år. Det är flera som har bokat in sig till Blåkulla så familjekvasten kommer nog inte att räcka, jag får leja in från ett annat häxföretag. Det har blivit populärt igen att resa till Blåkulla till påsk. Kanske det beror på att häxorna är mer dubbelarbetande nu och resorna till värmen är ju dyra. Eller beror det på att så många blivit friställda och varslade.Då måste man vara rädd om slantarna.
Det har faktiskt även kommit förfrågning från män, de kanske vill ha ett extraknäck.

Hasta kvasta från Resehäxan.
Puss o kram
PLUPP

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Jag tror mest på att häxorna blivit dubbelarbetande och behöver komma iväg på en kort resa. Själv ser jag fram mot min men jag måste vara tillbaks lördag morron för då vankas det skohandel igen.