söndag 4 april 2010

Godmorgon. Vaknade med ont i halsen men det gör inget för vi vaknade i ett hotellrum i Jönköping efter att ha bilat ner hit igår. Vi tog Prinsen med sällskap med. Gårdagen var väldigt mycket vandrande på Elmia med bilar, bilar, bilar. Chip Foose hade en bil med som är en dröm, den är bara så..............WOW! Prinsen och sällskap gjorde stan igår kväll medan vi "gamlingar" satt på hotellet och tittade på folk och intog flytande "godis". Nu är det dags för frukost så jag får väl lov att krypa ur den go'a sängen och försöka bli lite representabel, hm svårt ord och svårt att utföra. Gubben går runt och harklar sig, vet inte om han ska hålla tal eller har ont i halsen. Tror mest på halsen, han är ingen talare. Nu är det bara prinsen och jag som inte kommit ur sängen och de andra tittar grymt så det är bäst att sluta. Ska gå och se om det finns något ägg kvar åt mig.
Kramar från Jönköping.PLUPP

5 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Chip Foose är Martin och Linus Bil idol. Jag tror inte dom missat en tidning eller tv program han varit med i senaste halvåret.

Freja Rico sa...

Ha en god fortsättning på det lilla som är kvar av påsken..:-)).

Kram
Ann-sofie

Cc sa...

Oj här har man en massa att ta igen ser jag, undrade hur det var med dig. Fick leta i gamla komentarer för att hitta dig.Kram

Jenny Oak Fae sa...

Trevlig helg!

: )

KRAM, Jenny

<3

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Vilken snygg bil ni har!