lördag 20 november 2010

Nu börjar jag tro på tomten!

Halloj go vänner!
Här har ni olycksfågeln nummer ett.............vad nu då tänker ni! Ja, jag har gjort det igen. Ramlat, åkt ambulans, legat på intensiven en natt för övervakning. Jag HATAR vintern!!!! Is och snö, jag vill ha tö!!!!
Idag har gubben och jag varit borta hela dagen och när vi kom hem så hade det varit hustomtar i butiken och fixat, donat, pyntat och grejat!!! Det är såååå fint!!!Granris utanför och innanför, hyllor uppsatta, upplockade varor. Jag tror att det går att öppna nästa lördag som planerat trots min klumpighet.
Jag har fått stränga order från min doktor att INTE göra något före måndag. Skönt att vara lat när man ser att det kommer små tomtar och fixar det jag borde ha gjort.
JÄTTEBIGGA KRAMEN till mina både stora och små tomtar. En av småtomtarna hade haft fullt sjå med katten Elis hörde jag.
Nu ska jag häcka framför tvn och sen krypa ner i bingen.
Kramar PLUPP

2 kommentarer:

Gammelbålsta sa...

oj.oj..oj stackars dig vilken otur.,
Tur det finns söta snälla tomtar som är villiga att hjälpa till. Vila nu ordentligt så att du är pigg till nästa vecka. Tänker på dig och önskar dig lycka till.. Kram Aydan

eWa sa...

Stackars dig :( men himla skönt du har dina små tomtar som hjälper dig :)
Krya på dig och kram
Eva