måndag 8 november 2010

Gick lite vilse men nu är jag här igen

Hej igen alla goa vänner.
Har varit osynlig här ett tag men nu som ni ser sitter jag och plitar ner babbel. Det har varit väldigt mycket butiksfix här men nu börjar jag se ett ljus i tunneln. I förrgår så målade gubben betonggolvet i butiken. En del av butiken har varit smedja för länge sen så det har jag velat bevara. Resten har trägolv och det är så mysigt. När vi stod där inne gubben, lillprinsen och jag så säger lillprinsen till mig - Mamma jag tycker att det känns så juligt här inne. Detta hör inte gubben men efter en stund så säger han - Har ni känt att det luktar som jul här? Det måste ju innebära att jag har nått mitt mål att det ska vara mysigt att gå in i min butik, min butik! vad mysigt det låter. 27 och 28 november är öppningsdagar för mig sedan kommer jag att ha öppet lördagar och söndagar fram till jul. Det kommer också att gå att boka andra tider om man inte kan på helgerna. Jag är ju hemma hela dagarna men vill inte låsa mig varje dag. Jag är ju hundvakt åt prinsessans lilla underbara valp.
Nu ska jag försöka att skriva oftare för jag vill hålla kontakten med er underbara vänner. Är väldigt isolerad och går själv hemma hela tiden. Då är det fint med cybervänner att prata med.
Mossa, mossa alla. Kram PLUPP

4 kommentarer:

Baronessan sa...

Häääärligt! Jag ska absolut leta mig fram till ditt krypin :)

Stina sa...

Ja, så känner jag också, att det är bra med bloggen eftersom man går hemma jämt.;-) Kram Stina

eWa sa...

Så underbart härligt det låter med butiken. Önskar dig lycka till och håller tummarna för att det blir en riktig succé !

Gammelbålsta sa...

Hej!
Vad spännande med butiken. Vilket jättejobb ni gjort. Önskar jag hade tid att kika förbi, men nu finns knappt någon tid alls över.
Lycka till och ha det så bra Kram