fredag 3 februari 2012

Dåligt med inspiration

Hallå där!
Vad alla är duktiga, ni städar och pyntar och donar. Jag gjorde ett försök i sovrummet med byte av gardiner och ändrade lite på sängen men.......inte nöjd! Vill så mycket och har sååå många ideer men kommer liksom inte igång.
Har inte berättat om den fina julklappen vi fick, jag och gubben, av Norpan med familj. Den skulle vi ha för att de får bo i vårat "gamla kråkslott" gulle ni! Vad det var? Jo, en tomteröd kaffemaskin! Vi hade pratat om att köpa en men...ja det blev liksom inte av. Men nu står den där på bänken och glänser, röd och fin . Får nog lov att prova lite olika sorters kaffe, te och chokladkapslar.
Den här veckan har jag haft feber och ont i kroppen, mest ryggen, men jag tror att det går åt rätt håll nu.
I morgon så är det en "kuldag", först gratulera ett 14-årigt barnbarn, Norpans son, och sen iväg på middag mot kvällningen till svåger och svägerska, roligt!
Nej, jag får väl krypa i säng nu om jag ska orka med morgondagen, Vidde och gubben sover redan. Vidde har haft prao på gubbens jobb i 2 veckor och varit tvungen att gå upp före 5 varje morgon så han somnar sååå snällt varje kväll.
Ha det gott mina vänner och......simma lugnt! PLUPP

1 kommentar:

Baronessan sa...

Hallå själv! Inspirationen är inte på topp här heller. Jag tror att det är kylan. Den får mig att vilja gå i ide :)