torsdag 14 oktober 2010

Skryt igen!

Är såå stolt över mina ungar! Igår så satte prinsessorna och lillprinsen fart med isolering av taket till Annalunda. Lillsessan kröp som en husmus och lade skivor och prinsessan assisterade. Det var gjort på nolltid. -Man har väl lagt pussel! Efter middagen så ville de fortsätta så lillprinsen kröp nu upp och lade isolering på halva taket och sedan hjälptes prinsessorna åt med att lägga resten. Så startade inflyttningen. Prinsessan dammsög och torkade golv. Vi kånkade och bar så inatt blev det premiär-sova där för prinsessan. Nu kommer nästa skede, byta rum inne! Oj, vad rörigt det blir men vi tror att det ska bli bra och lite lugnare att ha de stora barnen i nedervåningen och lillprinsens rum på övervåningen. Vi har ju påhälsning "från andra sidan" hos oss men det är mest i två rum. Lillprinsen är så känslig för det och likaså sessan så de får nu de lugnaste rummen. Prinsen "bryr sig inte". Ja det var väl vad jag hade att förtälja för nu.
Mossa, mossa PLUPP

3 kommentarer:

Hanna sa...

Ja jag är fortfarande i chock över att mina småsystrar fixade taket, de måste ha vaknat på ett väldigt bra humör! Ja, dom där från andra sidan tycker jag kan vara hos nån granne istället. Kramis

Anonym sa...

Tusen tack för gullig kommentar hos mig :)

Höstkram Lena

Anonym sa...

Du käraste blogg vän, SKRIV EN BOK FÖR HELV..... Dina kåserier är mumma för själen, och jag bara häpnar över Din ledigt eleganta svansföring 'i kombination med pennan'!

Kommentarer hos mig = LIKE LIKE LIKE

P & L

Agneta