torsdag 7 oktober 2010

Woo! tredje muggen kaffe idag, oj, oj, oj vad ska det här sluta med. Är riktigt på hugget idag. Hoppas det håller i sig. Ska fara sta` in till stan och köpa lite materiel så jag kan TILLVERKA! Är så sugen på att förverkliga lite ideér. Mer om det senare. I morse när vi vaknade så hade vårt stora tält tröttnat och lagt sig på rygg för att vila sig lite tror jag. Som tur var så hade jag bett gubben i går kväll att ställa in Cadillacen i verkstan , utifall. Kändes skönt, huga vad dyr lackering det hade blivit om den stått kvar. Den är lackad med pärlemor och då går det inte att bättra snyggt utan det hade blivit en hellack. Pengarna vill vi lägga på andra saker, som ja..........!?
Vilket tråkigt väder vi har här, regn, regn och blåst. Jag som hade beställt höstsol.
Mossa, mossa, må så gott! PLUPP

5 kommentarer:

Stina sa...

Ja, nu är vädret bra tråkigt alltså. Inte undra på att du vill ha kaffe. haha...

Kram Stina

Roses & Angels sa...

Vilken höst väder vi har fått. Låter härligt med pärlemo lacken. Ja det var väl en bra idé hon hade. NU lär man få göra tröjor på löpande band åt henne hihi. Ha det bra kram

bykerstin o. butikblandannat sa...

Hej i det ruggiga höstvädret! Vad läckert med pärlemolack, sån bil vill jag också ha :) Trevlig helg!! hälsar Kerstin / blandannat

Jenny Oak Fae sa...

Trevlig helg!

: )

Ett Vitare Hem sa...

Ja vilket tråkväder nu vill vi ha lite sol igen ;o)
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS