fredag 18 februari 2011

Drömbilen




8 kommentarer:

Stina sa...

Snygg!:-) Kram Stina

Made in Persbo...Carina sa...

Hej hej,
Den var läcker! och även om det inte är en sådan du nu glider omkring i så förstår jag att det är en underbar frihetskänsla att äntligen ha en egen bil att köra några varv i rondellen med, hihi.

Låter spännande med huset du har på vänt. Hoppas att du såsmåningom får möjlighet att lite pö om pö förverkliga dina drömmar där :)

Kramar, Carina

Hanna sa...

Såklart vi ska mysa i stugan, sitta på trappen i vårsolen. Makarna får arbeta och barnen vara i skolorna. Dom snor ju vårt fika annars ;), hihi.

Norrfrids Eija sa...

En riktig drömkärra du visar! Min man är tokig i 50-60 talare och försöker övertala mig att vi behöver en sådan glidare....
Ha en fin helg,
Eija

Anonym sa...

Bilen du visar är en estetisk juvel, och bara loggan får mig att dregla. Tack för din dejliga välkomsthälsning!

Nu skall jag se och inmundiga dina senaste inlägg, i lugn och ro!!

Agneta

Helena sa...

Hej!
Tack för gratulationerna inne hos mig!!!
Cool bil!!!

Kram Helena

Unknown sa...

Förstår dig!
En sån har man raggat i!!
.. men det var några år sedan!

Kraam

Cc sa...

Tack snälla för hälsningarna hos mig. Bella kryar på sig och styngnen skall tas om 12 dagar, tratten är däremot ingen höjdare, man får plocka bort allt som kan fara i golvet. Hoppas du är på bättringsvägen. Kram