söndag 6 februari 2011

Tråkig helg


Har inte hänt mycket här inte. Gubben har legat på soffan 2 dar i rad. Jag har plockat lite här och där.

Vilket underbart väder vi fick idag.......solsken och plusgrader. Borde gått ut och gått men dels är jag rädd för att ramla och så behövde jag fylla på förrådet med matbröd så det blev bakdag idag.

4 golimpor och 48 tekakor... inte så dåligt om jag får säga det själv.

Nu är det en god bok som står på tur och så ta rätt på tvätt. Är väl någon som ska hämtas eller skjutsas också men det är det varje dag här på landet.

Måndag i morgon och februari, vart tar dagarna vägen. Tycker det inte var länge sedan det lackade mot jul och nu är det snart sportlov! Skönt i.o.f.s. men det går så fort.

Detta var allt för nu från mig.

Kramar PLUPP

11 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Oj vad duktig du är på att baka.Tack för dina fina ord hos mig.
Kram Agneta

Unknown sa...

Du måste skaffa broddar!! Så att du slipper vara rädd att halka.
Kombinationen doften av nybakt bröd och en god bok är oslagbar!
Kram
Ingemar

Stina sa...

Härligt väder hade vi med och man blir på bättre humör.
Söt header du har. Lilla vovven.:-) kram Stina

Vita rosor och förgätmigej sa...

Det var minsann inte illa! Borde du ha bröd så du klarar dig ett tag... ;0) Skönt att bara ta det lugnt en helg. Kan man behöva ibland!

Kram/ Anna

Huset vid ån sa...

Mums, vad gott med hembakat bröd!
Hoppas att du får en fin dag!

Kraaam Therese

Maria sa...

Helgerna går ofta i en rasande fart. Man tror att man ska hinna en massa - och så vips var helgen slut. Men du hann iallafall med ett stort bak - det var inte illa!

Atelje Skärvan sa...

Nybakat bröd,så sugen jag blir.
Här har det varit fint väder men idag blåser det och snöar,burr jag vill ha vår.
Trevlig helg kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Önskar dig en trevlig helg.
Kram Agneta

Kamomilla sa...

Jag blev lite förskräckt i morse när det visade sig vara -20 grader kallt...
Nu börjar nog jag också längta efter vår...

Unknown sa...

AllaHjärtansKraaaam

till Dig!

/Ingemar

Hemmalycka sa...

Finfin header, söta vovven!
Kram Åsa