torsdag 4 oktober 2012

Vardagsprat

Tack för goa hälsningar! Det är knepigt det att vara sjuk, man måste vara frisk för att orka vara sjuk var det en god vän som sa för länge sedan. Han hade ack, så rätt. Men nu har jag fått en tid på lungkliniken och det känns så skönt att få något besked. Just nu låter jag som en whiskydrickande häxa lite då och nu. Kraxar och låter. Men jag har ju bestämt sagt att jag är häxa så det kan ju passa, men whisky är jag dålig på.
Vår vana trogen så smet vi iväg med vagnen i helgen igen. Åkte till det vackra Malingsbo/ Kloten. Campade vid en liten sjö vid namn Aborrtjärn. Mysigt! Smådoggarna stormtrivs när de får åka på camping. Yorkien har lite problem med att gå ner i varv de första milen men sen ligger de på husses jacka i baksätet och snusar och sover. Är så mysigt när man fricampar, tyst, varmt och bara stearinljus.
Mossa, mossa alla människobarn/PLUPP

1 kommentar:

Baronessan sa...

Jag brukar försöka tvinga i mig whisky när jag är sjuk. I rent medicinskt syfte. Gott är det inte. Särskilt inte när man är sjuk.
Hoppas du snart känner dig bättre.