söndag 30 januari 2011

Sonens kommentar

Fick en kommentar från lillprinsen härom dagen, den fick mig att fundera på om jag går för långt i min iver med vitt.
- Mamma måste allt vara vitt! Man blir ju deprimerad, kan vi måla ett rum svart så man kan få bli lite uppiggad!
Hm, kanske jag borde lugna ner mig lite.
Har hängt upp ett gammalt innanfönster från mina föräldrars torp. I det har jag satt foton på alla 6 barnen och barnbarnens foton ska sättas dit också. Lite andra foton blev det också. Blev riktigt bra, sitter ovanför matbordet där vi kan titta ofta och minnas.
Mossa, mossa gott folk. PLUPP

5 kommentarer:

Hanna sa...

Nejdå, ni har ju ändå färgade väggar och en del mörka möbler.
Det låter som att det fönstret blev riktigt fint. Kraam

eWa sa...

Vitt är ju bara hur fint som helst...men barn och ungdomar tycker för det mesta om lite mer färg på tillvaron :)

Unknown sa...

Thank you for visiting and commenting. I appreciate that!

Cheers!
Julie
Julie Magers Soulen Photography

Cc sa...

Inte kan man väll få förmycket vitt? Det är ju det är som är terapi eler. Kramen

Unknown sa...

Din son har nog rätt!
Hörde ett heminredningsprogram idag där man sa att "ljust och fräscht" är ute inom kort.
Om man aldrig förändrar något hemmavid så är det modernt vart tjugonde år ungefär.
/Ingemaar