torsdag 12 januari 2012

Julgranen

I morse försökte jag mig på att säga att "idag ska jag kasta ut granen". Dumt sagt av mig ska jag säga. Vidde blåste upp sig, -Är du dum eller? den ska inte tas bort för än den ska det. -Hm, aha! tjugondagknut, men det är på fredag ju.- Då får det bli på fredag var svaret. Ungar! spelar ingen roll vilken ålder de är i, allt ska vara som vanligt. Tur att de blir stora, då kanske man vågar sig på att strunta i julgran.....eller....nä, det gör jag nog inte.
Kram PLUPP

4 kommentarer:

Hanna sa...

Jag ska också slänga ut julen imorrn, nu får den vara över. Verkar ju ändå som vi fått vår. Ska vi plocka ur rummet nere i helgen. Är så taggad för att fixa det rummet också. Kramis

eWa sa...

Ja så länge ungarna är kvar i huset så vet man vad man ska rätta sig efter...ni får dansa ut julen imorgon :)
Kram

Plupps krypin sa...

Hanna

Den börjar se dammig ut och tar plats så nu åker den.
Vi får plocka mellan vedlassen.

Tjingeling

Plupps krypin sa...

eWa

Ja, det ska gudarna veta. De har fostrat mamma bra.

Kram