onsdag 4 januari 2012

Konstigt januariväder

Ja, vädret är verkligen konstigt men jag klagar inte. Tycker ju inte om snö och kyla så detta passar mig. Lite mindre blött skulle i.o.f.s. vara bra, våra hundar blir så smutsiga och det dras ju in massor med pälsarna.
Annars så rullar dagarna på, får inte mycket gjort men det är kaos i mitt huvud och så är jag så trött. Sover så dåligt, somnar och vaknar massor av gånger per natt. Och ibland somnar jag inte förrän framåt morgonen.
Tur att det är lov så jag inte måste väcka någon som ska till skolan.
Idag har jag pratat med min svåger om sång på begravningen, hoppas att han säger ja för det är en vacker sång som jag vill ha med. Han sjöng på vårt bröllop och det blir mera personligt då tycker jag.
Ha det gott. PLUPP

1 kommentar:

Stina sa...

Här har vi haft sol hela dagen och man mår mycket bättre då.:-) Kram Stina