tisdag 25 maj 2010

Dåligt med sömn

Inatt har det varit alldeles för j.....t! Värken ville inte släppa, jag försöker att inte ta de starka värktabletterna, envis är jag ju för tre. Men inatt så hade jag så ont så gubben vaknade av det och han sover hårt. Vet inte varför men troligen är det vädret som har ställt till det. Nu känns det som vanligt igen som tur är men jag är så trött. Ikväll så kommer dotter nummer 2 i barnaskaran och hennes familj för att gratulera, undrar vad jag ska hitta på för gott att bjuda dom på? Fick hennes stora son bestämma så ska jag baka hallongrottor för dom älskar han. Men jag vågar inte göra för stora saker idag, det är mycket stå och gå när man bakar, vill inte ha så ont i natt igen. Men det finns smarriga saker att köpa färdigt också så det löser sig. Till helgen så blir det Kjula utanför Eskilstuna där det blir "Fly and drive" en tillställning vi var på förra året. Mycket sevärd! Flyguppvisning och finbilar att titta på, även vårt ekipage kommer nog att stå där. Då brukar vi ha husvagnen med och ta en liten minisemester på en gång. Är så skönt! Blir nog inte mycket till semester i sommar eftersom vi kommer att rusta hus. Och det ska bli så kul. Då får jag en butik som kommer att vara i gammal miljö precis som jag drömt om. Ska försöka att göra en del som en gammal handelsbod så småningom. Vet inte om det är genomförbart men försöka duger. Nu är det dags för andra aktiviteter så mossa, mossa alla människobarn i människoskogen. Kram PLUPP

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Aj, aj då. Var har du ont någonstans? Låter som lite överallt. Hoppas det går över snart när du nu har så mycket att göra framöver.
Jag vill också ha en butik att göra iordning. Du lägger väl ut adressen när det blir klart?

Baronessan sa...

Jag tar tillbaka det där sista. Det står ju för tusan redan på din sida!