fredag 21 maj 2010

Sommar

Sitter och lyssnar på mina galna döttrar som pratar om drömmar där man badar i ärtsoppa och om skönhetsoperationer. Dom är inte kloka men sådan mor, sådan dotter! Idag går det trögt men hoppas det släpper. Imorgon ska vi försöka att komma iväg och plocka av taket på det lilla hus vi har fått till dotra. Det är för brett att transportera annars. Blir nog ett äventyr. Dotra väntar och väntar. Ska också försöka få färdigt projekt lillprinsens rum, hm...... borde sätta fart direkt men kroppen vill inte det hjärnan vill.
Mossa, mossa alla människor. Kram PLUPP

5 kommentarer:

Baronessan sa...

Hej å hå! Kul att hitta nya kuliga bloggare. Jag hänger med... :)

Baronessan sa...

Men åååh... jag vill också ha en butik!

Birgitta sa...

Hej! Vet precis hur du känner dej när inte kroppen vill det hjärnan vill.
Jag vill iaf önska dej en skön och härlig pingsthelg.
Kram Birgitta

Anonym sa...

Tack snälla för Din kommentar. Det var länge sedan jag besökte Din blogg och den utstrålar som vanligt en humoristisk & energifylld självdistans som fullständigt nockar mig!!

Agneta

Lauras gård sa...

Ska dotterna få ett eget krypin? Jag får väl hålla utkik på vägarna med bil och en bod på släp *ler*. Då jag var liten drömde jag om en bod lik den som Hedvig och ugglan hade i programmet från A till Ö. Hette det så? Hon bodde så mysigt i en byggbod i skogen med ugglan Helge på taket. Det blir säkert mysigt för din tjej med ett eget kryp in. Kram Stina