onsdag 22 december 2010

Månljus

Vilken vacker natt vi har haft. Jag påverkas när det är fullmåne så det har blivit dåligt med sömn inatt. Vilket ljus! Helt fantastiskt, kan vara värt att vara trött i morgon efter att ha fått sett detta. Har stått vid fönstret och drömt mig bort till sommar och värme, i vår lilla husvagn vid havet, Gräsö kanske, jag älskar att åka dit. Längtar efter husvagnsliv nu, det är för kallt! Min värk har kommit tillbaka och i förrgår kväll så blev det näsblod, inte kul. Tror jag ska krypa ner i sängen och se om jag kan sova lite nu. Har sovmorgon nu när kidsen har jullov, sen ska jag baka go´limpa, tekakor och lägga in löksill, mums! Men sedan blir nog det mesta färdigmat tror jag, ja inte Janssons förstås. Vi har inget jättestort dignande julbord utan bara det vi gillar mest.
Må så gott och stressa inte. Mossa, mossa. Kramelikramar PLUPP

2 kommentarer:

Cc sa...

Här har du en till som längtat sig bort från snö och kyla. Måtte sett fåning ut då jag stog och flinade mot månen men vem vet det kanske hjälper. God fortsättning. Kram

Sjabbig men chic sa...

Åh,jag längtar också till sommaren. I min värld skulle det kunna få vara sommar alltid. Ha en underbar kväll!

Kram Lisa