tisdag 23 augusti 2011

Kapad blogg

Som ni märker så har en rackare varit framme och knyckt min blogg. Fniss.......han har ju vissa bestämda åsikter kan man säga. Såg honom sittandes i trädgården med luvan neddragen för en stund sedan. Men han hade glömt att göra sig osynlig så .........
Hoppas att jag får tillbaka orken snart, finns ju en del att göra nu när äpplena börjar mogna. Tog in en del igår och gjorde juice av, så gott! Men ack, så jobbigt.
Idag har det varit uptrarapid som gällt, magen vill inte riktigt lugna ner sig. Blir nog ett korsord och ryggläge nu.
Mossa, mossa. PLUPP

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att det bara var bloggen som blev kapad .... och inte du!!?

kram

//Ingemar

Unknown sa...

Hej jag heter Joanna är är 23 år.
När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.
Så besök gärna min blogg:)
kram

Unknown sa...

svar: kul att du gillar bloggen:)

Hanna sa...

Ja han såg lite lömsk ut den där tomten i trädgården, han har minsann visat sej för mej också.
Tur att du nu är frisk igen. Kramis

Freja Rico sa...

Äpplena finns säkert kvar lite till..:-).

Kram