söndag 7 augusti 2011

Så var då festen avklarad

Ja, nu har han blivit hyllad på alla sätt och vis. Många gäster och trevligt blev det. Fin festlokal tack vare att verkstan hann precis bli klar. Mycket mat lagades, jag rustade färdigt Skyttepaviljongen så att några av gästerna kunde vila sina trötta kroppar där.....dans tar på krafterna. Vi fick låna grannens gårdsplan för att härbärgera ett monster till husvagn, på gräsmattan stod brorsans husbil. Storfrukost morgonen efter och på det stora hela så känns det som en mycket lyckad fest. Men attans vad min kropp har värkt denna vecka! men jag säger som min svägerska alltid säger när hon vill betona något. - SO WHAT! Man fyller 50 bara en gång i livet.


Rustningen av gammelhuset som är omdöpt till Hagalund går framåt. Just nu så slipas det golv, spacklas, målas och donas det hej vilt. Blir super!
Bilder från festlokalen och på Hanna och hennes busfrön.

Mossa, mossa PLUPP

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken fantastisk fewt din Gubbe fick! Härligt känna sig firad!
.... och få en tur i raggarbilen med sin raggarbrud?!
Väntar med spänning på bilder från Hagalund. ......... gillar när det är namn på hus eller rum. Min senaste utbyggnad heter Solrummet, min gäststuga heter Lilla Grå osv.

Ha det GÄST!

Kram

//Ingemar

Hanna sa...

Heeemska tider, nu e jag med på 2 bloggar! IIIhhhhh!!! kramis

Stina sa...

En stor kram från mig.:-) Stina