måndag 23 februari 2009

Hemma på riktigt.

Nu har jag vaarit och träffat medicinmannen, det resulterade i att jag är utskriven med många meduxsiner. Pillertrillarna gnuggar nog händerna över oss veklingar som inte kan stå pall en frostnatt. Nej, man ska inte skämta om sjukdomar för man måste vara frisk för att orka vara sjuk. Jag fick alltså mediciner som ska hålla mina tarmar( usch!) friska.
Har haft en ganska lugn dag. Försöker att inte göra allt som jag kommer på. Men jag blir så pigg av kortisontabletterna. Vet bara att jag blir desto tröttare och grinigare om jag jobbar.
Hoppas att jag snart känner mig så bra så att jag kan träffa chefen på det nya jobbet för jag känner mig sååå taggad. Jag ska fixa det!

Mossa, mossa alla människobarn i människoskogen sa Nicke Lilltroll.
PLUPP

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen bärjar mamma hajja slangen!:D Hihi!:)