lördag 28 februari 2009

Målaremästare

Nu har jag gjort nytta. Har spikat dörr och fönsterlister, plockat undan saker ur det som nu blir tv-rum. Målat taket och 3,5 väggar och skrapat vävlim från den sista vägghalvan. Nu är jag trött! Men oj, vad roligt det känns att ha gjort allt själv.
Efter moget övervägande så har jag beslutat att butiken får vänta. Jag vill lägga energi på det nya jobbet så att det blir så som jag vill ha det. Och jag är taggad till tusen. Reser till Göteborg på fredag för att få information, föredrag om hur man lyckas, vårnyheter och få träffa andra som också jobbar med detta. Ska bli kul.
Nu ska jag nanna kudden och drömma söta drömmar.

Mossa,mossa alla människobarn i människoskogen.
PLUPP

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Då hoppas jag att vi får se bilder på tv rummet!

Hanna sa...

Oj, vad du har fixat. Var blir tv-rummet? Håller tummarna på fredag. Kram