fredag 17 juli 2009

Ensam hemma

Tänk att det kan vara något så ljuvligt att bara få vara själv! Men jag vet att snart börjar jag längta. Jag säger lite stöddigt att " jag vill vara för mig själv en stund" men efter några timmar så börjar jag undra vad de gör och hur de mår, om de är försiktiga och. . . . Morsor! ! Men nu har jag i allafall fått en stund då det är "mintid" och jag vet inte vad jag ska göra! Åker nog till stan en sväng bara för att jag kan.
Imorgon ska jag åka Strängnäs och titta på muskelbilar. Kul! Gillar när det "bummar"! Sen imorgon kväll är det fest med 2 band, hoppas det blir kul.
Nej, nu har jag sååå mycket jag ska göra!? eller hur var det nu? äsch det ordnar sig.
Puss o hej från mej lediga tjej!(kul rimmar) PLUPP

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh, det låter härligt. Jag längtar till barnen börjar skolan igen och maken börjar jobba. Då kommer vi alla in i de vanliga rutinerna igen. Kramis