fredag 31 juli 2009

Sömnlös!

Ännu en natt med bara ett par timmars sömn. Det är så jobbigt, jag somnar och sover ett tag, vaknar och sen går det inte att somna om. Höften värker värre nu och sen kommer alla dumma tankar som ältas och ältas de vill aldrig ta slut. Jag undrar varför jag inte duger, varför, varför, varför om det mesta. Men som tur är så kommer gryningen och då blir allt lättare igen. Huset vaknar sakta till liv efter nattens sömn och då behöver jag inte vara ensam med mina tankar längre, kan lägga mig på mannens arm och berätta och fast han halvsover så känns det redan bättre. Nu har pojkarna och jag ätit frukost och de har hunnit vara ute en stund och provat om deras lådbilsbana fungerar lika bra idag. Det gjorde den men det har regnat inatt så det blev leriga bakar vid landningen. Nu är det tv-spel som gäller. Senare ska vi åka in till Lillytown och handla förnödenheter till helgens äventyr. Vi ska åka till Kjula flygfält utanför Eskilstuna och titta på Blacksmith nats, kul som attan! Det bummar och luktar gummi. När jag ligger i husvagnen så brukar det gå bra att sova. Det är så mysigt och avslappnat med husvagn, inga krav, alla hjälps åt, man får bara vara.
Hopp o hej! PLUPP

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Man ska inte tänka att man inte duger. Alla är bra som dom är. Tycker någon att man inte duger får man slå bort det. Oftast är det dom som har problem. Kramis