fredag 24 juli 2009

Husvagn

Mina barn och barnbarn tycker att jag har bra ventilation i husvagnen. De föreslog ett staket ibak så man inte ramlar ut sen var den klar. Bah! jag är ju inte klar än, tror dom tvivlar på att jag ska få den hel igen. Ska jag vara ärlig så undrar jag själv, men skam den som ger sig" har man tatt fan i båten får man ro han i land" det ska nog gå. Får väl fråga mannen, han är ju van bilbyggare så där kan jag få goda råd. Har haft påhälsning av min näst äldsta dotter Hanna och hennes familj, de hade varit på loppis i närheten och svängde in på hemvägen. Alltid trevligt att träffas. Nu har mannen tagit pojkarna med sig för att åka en sväng med Cadillacen. De skulle passa på att köpa lite fredagsgott när de ändå var i stan.
Mossa, mossa fredagskramar från PLUPP

2 kommentarer:

Hanna sa...

Tack för fikat, mumsigt! Och såklart , tack för underhållningen!
Kramis

Lantliga drömmar sa...

Ja i bland undrar man varför man drar i gång vissa projekt. Men det är roligt när man sen har fixat allt.