tisdag 15 december 2009

Jag måste vara tokig!

Här hör man på radio och ser på tv att det är ett riktigt "skitväder" ute med hala igensnöade vägar.
Vad gör jag? Jo, sätter mig i bilen och skjutsar Dotra till avslutning på valpkurs 6 mil bort! Sinnesslö? Ja! Men dottern var jätteglad och vi avslutade med att köpa vinterskor åt Lillprinsen och sedan fish & chips på Dax. Sen var det bara att åka hem. Väl hemma möttes vi i dörren av Lillprins Bus som väntat på sina nya skor och han bara måste prova dom ute. Rackarns unge att växa han har stl. 40, jag som tyckte att det inte var länge sedan det var 24. Nåväl det är väl bara inse att mina barn är stora nu. Snyft! Men dom kommer i allafall och kramas fortfarande.
Dax att nanna kudden, gubben sover redan så det gäller att smyga, då kan jag läsa en stund. Det är bättre än sovtablett.
Natti natt. Eske teske. Kram PLUPP

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Oj då ..ja det var mycket gjort..men du kom hem helskinnad iallafall:)..smyg tyst då så hann inte vakanar:) ..gonatt..och eske teske...
Pia