söndag 6 december 2009

Kontaktproblem!

Hej alla goa,rara,gulliga,underbara, snälla vänner!
Tack för alla hälsningar!
Här har jag suttit och tyckt synd om mig själv. Trasig bil, kommer ingenstans. Trasig data, kan inte läsa alla underbara bloggar och få min vanliga inspirationsdos. Genomförkyld med hög feber, måste ha butiken öppen ändå. Gubben i Gällivare, får inge hjälp hemma.
Men allt har en ljusning, gubben är hemma igen, datan är fixad men bilen är fortfarande trasig. Ja, får väl vänta till felet är hittat. Något med tändningen och drivmedel tror dom ,men jag vet inte. Dyrt börjar det bli trots att gubben gör allt själv.
Butiken har haft en trög start men det börjar komma en del nu. Ingen stor försäljning men det har jag inte räknat med heller.Älskar att gå ner i butiken och bara sätta mig vid arbetsbordet och jobba. Inget köksbord där jag måste plocka undan allt jag gjort varje gång som det ska dukas. Nu kan jag ta tag i ideerna direkt när dom kommer, så kul.
Nu, ska jag göra lite nytta, ta en dust med tvätten kanske det är inte det första man tänker på när man är sjuk.
Kramelikramar och ha de! PLUPP

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Men du, tänk på att du också behöver lite vila när du inte är bra. Sköt om dej nu, så ska du se att även bilen blir bra igen.
Önskar dej en skön vecka.
Här kommer en snöboll farandes i luften till dej.
Kramar Birgitta

Hanna sa...

Halloj! Det tar nog sin tid innan alla hittar dit. Det löser sej. Här är det lite mer pyntat nu, killarna har haft pysselstund och målat snöflingor i trä. Jag har försökt plugga men utan bra resultat. Det sitter två papegojor brevid.
Kramis