tisdag 12 januari 2010

Hej alla goa vänner i vinterkylan.
Så var vi tillbaka i de gamla vana hjulspåren igen. Skönt, tycker jag. Gillar rutiner, har lättare för att fungera då och lillprinsen mår mycket bättre också. Han har ju problem att få saker gjorda om det inte finns rutiner. Han har fått sin medicindos höjd så nu har vi ett tag kämpat med sömnsvårigheter men det har också löst sig som tur är , lagom till skolstarten.
Solen kämpar för att ta sig upp idag tror jag men det är inte lika kallt längre -14,5 nu. Ska iväg och göra lite ärenden nu på morgonen och sen hem för att byta rum. Lillprinsen ska få vårt sovrum som är stort och vi tar hans. Vi får bara plats med sängen men det spelar ingen roll vi sover ju bara där. Lillprinsen har mer behov av utrymme, kompisar, tv-spel, filmtajm ibland sover nån kvar, ja, det ska bli kul att inreda. Han har önskning om att få en Hot rod målad på väggen och Gråben och Hjulben så jag har lagt en beställning hos gubben. Få se om den blir gjord. Nej, nu blir det tvagning och sen iväg.
Kramar till er PLUPP

2 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din kommentar!

: )

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

KRAM, Jenny

<3

Cc sa...

Hos dig har det hänt en hel del ser jag, hoppas din far är bättre och födelsedagen gick bra. Jo laster har man men denna är den jag verkligen vill bli av med...igen. Kram