torsdag 11 mars 2010

Idag är det tandläkaren för lillprinsen och sedan ska jag avsluta målningen av lillsessans rum. Ska försöka få till bilder på det färdiga resultatet.
Fy, vilket tråkigt inlägg men jag känner mig tråkig idag, ont och trött och grinig.
Blir nog bättre när jag får börja inreda lillsessans rum. Sånt brukar ha positivt resultat på humöret.
Jag är så trött på att laga mat. Har tidigare varit duktig och gjort matsedel 1 månad åt gången men nu har jag bangat totalt. Har inte ens storhandlat som jag brukar. Orken har tagit slut, får nog lov att ladda batterierna på något sätt. Det hjälper nog att i påsk ska gubben och jag åka till Jönköping och Elmiautställningen. Då blir det en hotellnatt som är bokad, betald och klar. Ser fram emot det. Nej, nu är det dags att jaga lillprinsen så han äter frukost och gör sig klar.
Mossa, mossa. PLUPP

1 kommentar:

Roses & Angels sa...

Hej! Jaha tandläkare målning mm har det varit för er idag! Hoppas allt gick bra. Ibland får man vara trött och grinig om man har ont, känner så igen det där. Ok har smörjt in mig med olika sorters salvor men icke det icke, det hjälper inte mot det här, tack för tipset dock. Har gått hos sjukgymnasten också men det ger inga resultat, nu ska jag till en naprapat. Ingen smärta ska få göra mig sur länge hihi. Ha en fin kväll o ta hand om dig !kram