söndag 5 september 2010

Förkylningstider

Förkyld igen! Jag blir inte av med detta elände. Men nu skiter jag i om jag är sjuk eller inte, jag jobbar ändå. Idag har det varit montering av altan till prinsessans hus. Och klippning av gräs i vår trädgårdsdjungel, har inte blivit klippt på jättelänge. Jag har tjing på det och har varit sjuk och skadad. Ja, skadad är jag ju sen tidigare.......ler.....men nu blev det mer ett tag.
Huvudvärken har lugnat sig lite, värker inte lika intensivt längre. Bara halva dagen nu.
Ikväll har vi ätit kräftor, MUMS! Jag älskar skaldjur men det gör inte min mage, SO WHAT! Det blir bara några gånger om året.
Tjo och hej leverpastej, mossa, mossa alla vänner och puss o kram PLUPP

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Samma här ,jädrans baciller som inte vill ge sig. I går blev det städning av trädgård. klippte ner mina solrosor som var över 2 meter höga. Nilla