söndag 12 september 2010

Vilken helg!

Jobb, jobb, jobb. - Jag är trött i fötterna. - Jag ska begära förflyttning till en ny hjord. Nej, det ska jag inte, men attans vad det känns bra. Vi har slitit som bara den sen i fredags, Norpan med familj och delar av min familj. Vi har snickrat tak på Sessans stuga och målat butik. Och vet ni vad! Det är inte långt kvar till återinvigning av PLUPPS krypins butik!!!! HURRA! Nu har de stora tunga sakerna gjorts bara småpiff kvar och sen in med grejorna på hyllorna. Och vad det gäller bakandet jag höll på med så har jag hunnit baka en omgång till av äppel- och blåbärskaka. Här går det åt men vi är ju några stycken också. Nej, jag ska inte öppna bilaffär men gillar att byta ut mina bilder lite då och då. Men håll med om att den är snygg! Nu är jag så trött så att ögonen går nog i kors så det är bäst att krypa ner i bingen och nanna kudden.
Må så grankott, kram PLUPP

4 kommentarer:

eWa sa...

Kul att du snart är klar med butiken :) Och gissa vem som också älskar äppel- och/eller blåbärskaka !?
Ha en skön vecka

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Halloj.
Oj,vad du har det hektiskt.Du får se till att ta lite ledigt också.
Men jag hör ju att du har det trevligt också:)
Må så gott
kram Anette

StrandviksVillan sa...

Så spännnade med en ny fräsch butik! Vad säljer du förresten?

Huvva så hemskt med din lilla steg-olycka, men skönt att det gick bra!

Lycka med nyöppningen!

Cc sa...

Spännande att se renoveringen eller om stylingen av butiken. Varför detta ryck, var det inte bra som det var? Kram