lördag 18 september 2010

Lördag

Så var det helg igen, tiden går så fort. Knappt har man avverkat en helg så är det dags igen. Måste bero på åldern, men jag är ju bara "27".......... så det kan ju inte gälla mig. Men det kanske är vädret, regn varje dag, hm, nä inte det heller. Får nog starta en utredning. Får nog bli en om svammel också för det är ju det jag gör nu, svamlar! Arbetssituationen idag har varit påbörjat takbygge.....regn, fort på med pressening. Till butiken och vänta på att regnet ska sluta, det slutade inte så jag målade istället. Det blir så ljust och fint. För att inte tala om den härliga färglukten, nu är det en fräsch doft istället för den unkna sura rökodören. Jag får nya ideer hela tiden om vad jag ska göra i lägenheten ovanför butiken. Tror att jag ska göra så att gäster kan få sova kvar där om de vill. Tänk så härligt att kunna ses flera dagar. Barn och barnbarn som mamma/mormor kan få rå om riktigt länge. Kanske kunna ha kuliga tjejträffar eller gubbens pokerkvällar. Waow! Så coolt!
Mossa, mossa alla godingar. Kram PLUPP

Inga kommentarer: