torsdag 19 november 2009

God morgon

Sitter här och njuter av tystnaden......Ring!?&!"#...vem törs störa min tystnad? Jo, gubben som sitter på jobbet och har rast. Har ingen att prata med just nu och då understår han sig att störa mig! Fniss...... - Hur mår du? - Så, där. Har ont i magen. - Det var inte bra. Är det den vanliga magen-magen värken? (Är karln dum , man kan väl bara ha ont i en mage. Är väl ingen ko.) -Ja, jag tror det, har haft ont hela natten. - Du jag undrar.............( Ska jag ha glasprismor i taggtrådskronan tro eller.... Vitmossakransen blir nog fin med lövrosor.) - Postade du ägarbytes...............( Måste komma ihåg att hämta lingonris och mossa till kransarna.) - Ja, visst. Har du provat med den vita? -Ja, men................(kanske att jag skulle baka lite tekakor idag.)
- Ja, puss o kram. Hejdå. -Puss o kram. Hejdå.
Tror att jag svarade rätt på något ställe i alla fall, ibland är jag nog inte rolig att prata med, är så disträ som en gammal professor. Men det är så mycket som snurrar runt i skallen just nu. Om jag skulle ta en liten vilostund så magen får lugna sig så kan jag gå ut och hämta mossa, ris och granar sen.
Tjo och hej leverpastej! PLUPP

Inga kommentarer: