tisdag 3 november 2009

Tack för alla hälsningar!

Hej go vänner!
Först och främst, tack för alla kommentarer,kramar och feedback. Det värmer.
Har varit dålig på inlägg et tag, har varit tufft, men nu är jag tillbaka.
Har nästan fått disken klar i butiken. Ska bara sätta pärlspont på framsidan på den. Har kört en ekonomivariant, använt gamla underskåpen som fanns när det var kök där. Funderar på att byta bänkskivan, som nu är murrigt brun, till en vit. Hyllan är vitmålad och nu är det arbetsbordet som ska stå i arbetsrummet som fattas, det finns men ska flyttas dit. Har också , med hjälp av lillprinsen, tillverkat ett ställ till dörrkramsar av armeringsnät. Rostigt och fint, det ska stå utanför. Funderar om jag ska ha armeringsnät på en vägg för smycken också men det får jag höra med C Design först om hon vill ha. Ska försöka få till bilder, men som ni vet så är jag usel på det. Men jag vill ju så gärna visa vad jag åstadkommit. Tror knappt att det är sant, en så gammal dröm är på väg att uppfyllas. Nu ska jag snurra runt lite på bloggar och sen är det snickeri och målning som gäller.
Kramar till er alla. PLUPP

5 kommentarer:

Hanna sa...

Åhhhh, jag måste komma och hjälpa dej! Ja visst har lilla O vuxit, jag tror han blir matad med Blomstra. Vi kan höras i veckan . Kramis

Sjabbig men chic sa...

Ja, det har hänt mycket kring dig och de dina. Förstår att det är mycket tankar och oro och frågor.
Men vad roligt att det går framåt med din dröm och vad kul att det blir så bra.

Kram och kram Lisa

Vitalyktan sa...

Tack själv för din underbara kommentar!
Din dröm är ju i alla fall på gång "En egen butik"vad härligt.En annan går och drömmer fortfarande men drömmar är ju till för att uppfyllas!Bara att spinna vidare.
Är lite nyfiken var du ska ha din butik? Antingen kan du mejla mig eller kommentera.
Kram Bettan

Jenny Oak Fae sa...

TACK, ha en riktigt bra & fin vecka du också!

: )

KRAM, Jenny

<3

Plupps krypin sa...

Till Bettan

Min butik kommer att vara i Mosta 4 km från Örsundsbro mot Nysätra.
Kram Yvonne