onsdag 4 november 2009

Idag har det snöat! Hela 14 stackars flingor, tror jag.
Snart kommer en som är intresserad av vår Cheva. Jag som har så svårt att skiljas från mina bilar ska visa den själv. Men det går nog bra. Bilen har ju blivit alldeles för stor för oss. Vi åker sällan fler än 4 numera, oftast bara 2 så det känns onödigt.
Har målat disken en första gång nu, ser bra ut. Blir nog 2 gånger till innan jag är nöjd. Nej nu ska jag göra mig presentabel för den eventuella bilköparen.
Mossa, moss. PLUPP

6 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Här snöar det oxå och är väldans kallt, burr. Hoppas ni får bra betalt för Chevan.
Kram Åsa

Birgitta sa...

Hej! Kan nog vara svårt att skiljas från en bil man tycker om. Jag är så spänd på att få se resultatet av allt jobb du gör. Det kommer väl bilder när det är klart.
Ha det så gott.
Kramis Birgitta

Hannis sa...

Vilken tuff tid ni haft i familjen.
På något sätt så stärker sånt även om det gör fruktansvärt ont.
Hoppas att det ska lösa sig för barnbarnet.

Spännande dock med butiken.
En dröm som går i uppfyllelse,hur kul är inte det!

Kram Hannis

Hanna sa...

Ja jag är verkligen supernöjd med sovrummet. Blev så lugnande . Butiken kommer bli så bra, kassadisken du gjort är så fin. Nu måste jag ju fixa ännu mer pynt som vi kan sälja. Kramis

Maria sa...

Öppnar du butik? Det verkar kul!

Jenny Oak Fae sa...

TACK snälla för din gulliga kommentar!

: )

Min pappa skulle köpt en gammal Ford från 50-talet idag, men fick häva köpet, för växellådan krånglade så mycket...

KRAM, Jenny

<3