onsdag 25 november 2009

Tänk- bara mindre en 1 månad till jul.

Jag känner som om det är julafton på fredag! Då öppnar jag äntligen min lilla butik. Mycket pirrigt är det, men inte bara av nervositet utan av lycka också! Hoppas att det kommer att fortsätta att pirra länge. Det har ju tagit mer än ett år att komma till skott men nu känns det som om det är rätt. Efter regn kommer alltid solsken även om det kan vara mulna dagar mellan.
Jag har bestämt mig för att njuta av den tid som butiken är igång. Tänker att jag är priviligerad för att jag har fått möjlighet att jobba med det jag älskar mest- Att jobba med mina händer. Även om dom börjar bli dåliga så går det, ska göra detta så länge det går! Är också så roligt att så många av mina nära och kära kommer att lämna sina alster hit, dotter, syster,moster, mamma och sedan får jag se under tidens gång vilka det är som vill vara med.
Nä, nu har jag tjatat nog om butiken - för idag i alla fall, kanske,-.
Tack alla ni gulliga som skickat hälsningar till mig, jag har så mycket att göra så det har blivit dåligt med svar, KRAMAR till er alla. Hoppas jag ska kunna bättra mig.
Må så gott och ha en bra dag.
PLUPP

1 kommentar:

Cc sa...

Vad spännande å vad roligt för dig. En dag skall nog jag det med. Tack för omtanken. Kram