torsdag 22 juli 2010

Svårt för att fatta........

Ledig.......vilket härligt ord! Vi tog och hyrde oss en bil och kopplade till lilla dubbelsängen med pentry(husvagnen) sen bar det av. Resan var redan i förväg bestämd till Dalarna och här är vi nu. Igår kväll var vi så trötta så det blev handla lite ost och kex, sen hem till vagnen där vi gick i stå en stund innan förtältet blev rest. Sen mumsade vi i oss godsakerna tillsammans med lite god dryck, en promenad med lilla vovven, bäddning och sen sov vi. Idag vaknade jag vid halv sex, hade väl sovit ut för en gångs skull, idag så blir det Mora. Inte så roligt väder men det gör inget det är svalt. Naturligtvis så har min värk blossat upp etter värre men det är för att jag kopplar av. Det blir bättre snart men nu får de starka tabletterna hjälpa mig. Hoppas att det blir lite sol senare för jag vill kunna ta kort på den vidunderliga utsikten från campingen, den ligger högt upp så vi ser ut över Siljan, man får nästan andnöd av att det är så vackert! Jag har kommit ihåg kameran! Duktigt va!
Semestermossa, mossa från PLUPP

Inga kommentarer: