måndag 7 mars 2011


Jag har tyvärr inte orkat gjort så mycket i helgen. Gubben och lillprinsen däremot sågade ved hela söndagen så nu är högen av ved stooooor! Förra helgen så gjorde vi en resa till Gävle och tågmuseet. Kul och lillprinsen som inte varit där tidigare tyckte att dagen var lyckad. Det var det viktigaste. Bild på den fina skylten som gubben gjorde till butiken. Fyndig man!
Idag lyser solen med sin frånvaro men den kanske har tagit kompledigt. Norpan och jag planerar ett projekt tillsammans, mer om det senare. Bäst att säga så ifall vi inte lyckas. Men det handlar om inredning..........hoppsan, nu försa jag mig visst. Nu blir det vila en stund, magen är inte bra än så det är bäst att lyssna och ta det lugnt.

Kramar PLUPP

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hihi, ja vi och våra projekt. Men jag tror på det här, hoppas vi lyckas. Vila nu så du blir bra och vi kan börja med projektet. Kramis

Unknown sa...

Händig gubbe du har----------- och kreativ?!
Jag tyckte att Skorpanprojektet lät spännande ...... tills du försa dig!
Ha det GÔTTAST!