onsdag 16 mars 2011

När jag ser ut genom mina nytvättade fönster (gubben hjälpte mig) så är det en hel del snö kvar. Trots det så känns det som vår. Fåglarna kvittrar,solen skiner, snödropparna blommar intill väggen. Helt enkelt härligt! Tror jag ska ta kaffemuggen och ett fårskinn och gå ut och sätta mig i solen en stund. Kanske man får lite vårfärg i ansiktet. Kanske ta något foto och lägga in på bloggen, är ju ingen mästerfotograf men det går att se vad jag har fotat i alla fall. Hela huset är tyst, nästan för tyst, tar nog och drar mig utåt nu.
Mossa, moss. PLUPP

3 kommentarer:

Cc sa...

Men vaddå, nytvättade fönster. Är det därför jag inte ser ut för mina är banne mig inte tvättade, kanske jag skulle ta och göra det. Kram

Hanna sa...

Hampus och jag cyklade till Fyrishov idag, var såå skönt i solen. Kramis

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad härligt, ska ta tag i fönstren nästa vecka, här har vi så kalla nätter igen och blåst så kallt på dagarna så det känns lite som om våren stannat av ;o)
Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena