tisdag 3 mars 2009

Gårdagen ägnades åt att förbereda så att allt ska stämma. Hållare till plattskärmen har mannen tillverkat och den monterades med buller och bång i går kväll(slagborrmaskin i betongtak låter illa!!!). Golvet ska vi byta senare så jag försöker få det något så när snyggt med polish. Ben ska monteras, överdrag i svart ska sys, golvkudde i beige skinn ska sys, ryggkuddar också i svart och massor med kuddar till "piff". Har också tänkt mig 2-3 golvtrummor med glasskiva på som soffbord. Ja, blir det som jag tänkt så tror jag att tv-rummet kommer att vara upptaget mest hela tiden.
Har satt in lite bilder där jag också har varit i farten och ändrat. Min medicin är som uppåt-tjack jag kan inte sitta still långa stunder. Men kul är det, får massor gjort som jag länge tänkt att jag ska göra.
Mossa, mossa alla människobarn i människoskogen.
PLUPP

Inga kommentarer:

Bloggarkiv