onsdag 18 mars 2009

Onsdag igen

Var tar tiden vägen? Jag hinner inte med, helt plötsligt har det gått en hel vecka igen . Har det med åldern att göra tro? Men jag som fortfarande är bara 27!!!!!! + lite.
Läste att min lille store dotterson brytit lillfingret! Stackars, stackars dej!!! Krya på dig.
Har fortfarande huset fullt av ungar, det är så roligt med fart och skratt. Mindre roligt att dra dem upp ur sängarna på mornarna men det går. Jag minns hur det var när John Blund hängde i ögonlocken och skolbussen var bara en kvart bort. En snabbmacka och springa till bussen.
Tonåringar borde få börja lite senare på dagen, då skulle de nog arbeta mer i skolan och få bättre resultat.
Skönt att det har blivit varmare ute, man slipper att elda i pannan, vi har vedeldning, men något som är mysigt är att sitta framför en kakelugn med en kopp kaffe och mysa. Öppen spis i all ära men kakelugnen ger ju så härlig eftervärme.
Vi har faktiskt köpt oss en etanolspis till tv-rummet för myseffekten, den ger ju värme också. Den är bra för den är skorstenslös, bara att skruva upp på väggen.
Mossa,moss.
PLUPP

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, det tror jag säkert mamma!;) Kram.

Bloggarkiv