torsdag 12 mars 2009

Gillar inte snön!

Här hade snödropparna börjat blomma innan snön kom men de är gömda i snö nu. Jag vill inte ha vinter. Nej, VÅR så man kan börja gräva i jorden, så och plantera. Har en go´vän som har ett helt underbart växthus, stort och högt i tak med vinrankor. Jag är så avundsjuk! Måste vara skönt där när solen ligger på även om det är snö utanför.
Idag har jag varit på utvecklingssamtal med ett barn och i kväll ska jag på föräldramöte i ett annat barns klass. De e´mycke´nu!
Fick svar på prover som togs när jag låg på sjukhuset, de var väl inte så positiva. Jag måste kanske opereras igen, tog bort en bit av tjocktarmen för 4 år sedan, och nu blir det en bit till. Men det fixar jag, har ju inte tid att deppa nu när jag har fått ett så roligt jobb.
Jag ska starta upp en grupp försäljare som lär ut hud-fot-handvård, spa och make-up. Jättekul! Företaget heter Madame Chic och jag jobbade där på 80-talet.
Produkterna är hämtade ur naturen - mycket bra för ömtålig och känslig hud!
Så om du som bor i Uppsala - Enköping med omnejd, är intresserad så hör av dig till mig.
Mossa, moss.
PLUPP

Inga kommentarer:

Bloggarkiv