lördag 14 mars 2009

TV -frukost

Sov till 9, sen frukost framför tv-n med Ice age 2. Det är skönt att vara barnslig ibland. Kalle hade vaknat före så han hade ätit en "tonårs-frukost" på pirog och Pepsi, UGH!
Vi är bara 3 hemma, lite ovant nu när huset varit fullt ett tag.
Igår kom det ett lass med ved igen som Uffe och Kalle hjälptes åt med. Var så skönt att slippa slita med det. Kalle är duktig med att hugga i när det är tunga saker som han inte tycker att jag ska göra.
Själv var jag i Uppsala och satt upp lite afficher om Madame chic där jag sökte värdinnor och nya
återförsäljare. Hoppas det ger resultat!
Idag ska jag försöka komma på något att göra med ungdomarna som är hemma, vet inte vad bara. Får väl ruska om i sågspånet och tänka till.
Det har småsnöat hela morgonen, jag har ju bestämt för mig att jag avbeställde snön för denna säsongen, måste ha blivit en felbeställning!
Hi och hej farbror Frej. Mossa,moss.
PLUPP

Inga kommentarer:

Bloggarkiv