torsdag 12 mars 2009

Storfamilj

Ikväll har vi fullt hus, 4 tonåringar och en nästan tonåring. En av dom är faktiskt myndig men hon döljer det bra. Det är ett härligt fnitter i övervåningen. Tur att huset är så stort!
Jag har haft överskottsenergi igen så det blev en plåt med chokladmuffins, slut nu, och 36 tekakor, som snabbt gömdes i frysen. Tonåringar kan ju äta dygnet runt! Men det gör inget jag blir så glad över att de är hemma.
Jag smarto glömde föräldramötet! Är nog rutten i pallet, det bara föll bort. Kom på det för en kvart sen och jag tror att alla gått hem nu.
Jag ska ta och krypa i säng nu, det blir väl jag som får se till att alla trötta tonåringar kommer upp i morgon. Och då får man hota med både kallvatten och is för att de ska reagera.
God natt mina vänner, sov gott.
Mossa,moss
PLUPP

Inga kommentarer:

Bloggarkiv