onsdag 25 mars 2009

På plåsterhuset

Idag har jag varit på plåsterhuset men jag behövde inte åka pling-plongtaxi dit, det var bara ett återbesök till en dietist så jag skulle få veta vad min mage vill få. Men det är inte det som jag vill äta! Jag längtar efter en smarrig ostbricka med kex, marmelad, druvor och ett gott vin. Men då får jag nog anlita pling-plongtaxin!
Var och shoppade lite i sveriges närmaste stad. Idag var den riktigt nära , jag min klant lyckades med att skrapa ena sida på min favorit, min Subaru Impreza! Så nu blir det att be mannen om hjälp med plåtlagning och sen får jag spackla och slipa själv och be snällt om lackning därefter.
Det var så genant! Jag som är fd. yrkeschaufför.
Men den dagen den sorgen, imorgon är en ny dag.
Puss o kram.
PLUPP

2 kommentarer:

Hanna sa...

Aja baja, nu är du inte poppis hos Nicke. Det är ju hans favvo-bil.
Kram

Lantliga drömmar sa...

Att repa lacken är väl inte hela världen se det som egen design är ju modernt med motivlack och stripes. hi,hi

Bloggarkiv