söndag 8 mars 2009

Hemma igen från Göteborg

Oj, vilken helg! Jag är taggad till 200% att börja mitt nya jobb. Vilken härlig kvinna som höll föredrag om positivt tänkande. Vi kvinnor som var med på konferensen fick många mycket bra tips på hur man når framgång både i arbetet och privat genom att lära oss att tycka om och acceptera oss själv. Att göra sig ett mantra " Jag vill och jag kan" är ett bra sätt att klara av en uppgift som börjar ta emot.
Vi fick också lära oss fotvård, make-up tips, nya färger till vår och sommar och produktfakta.
I fredagskväll så var vi inte tillbaka på hotellet förrän efter 22.00, jag startade 05.30. Då var jag så trött så det blev en sida i boken jag hade med mig sen sov jag. Upp igen i morse vid 07.00, duscha äta frukost och sen på bussen ut till Hovås för att vara där 10.00.
Var hemma igen idag vid 22.30. Trött men mycket nöjd! Skönt att få krama ungarna igen.
Mossa, mossa alla människobarn i människoskogen
PLUPP

Inga kommentarer:

Bloggarkiv