måndag 23 mars 2009

Godmorgon!

Godmorgon världen. Jag det låter stort men vi tillhör ju universum så världen är ju ganska liten där.
Idag är det såååå tyst här , inga barn hemma, bara jag, hundarna och katterna. Tur att jag har dem att prata med. Ska försöka göra lite nytta med min symaskin idag, det är överdrag som behöver sys till soffor och bägge tjejerna har önskat sig en varsin svart pennkjol så jag hoppas att jag får lite färdigt ialla fall. Sen finns det säkert lite spindelnät i nåt hörn som behöver sugas bort och kanske kajorna har byggt i skorstenen. Nej, skämt åsido det är måndag i hela kroppen!
Puss o kram
PLUPP

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

På tal om kajor så är jag nog nära besläktad med en sån kraxar i allafall likadant. Hatar att vara tyst men pratar jag låter det bara krax,krax Kramis

Bloggarkiv