söndag 22 mars 2009

Tyst

Nu är det bara lilleman hemma och det blev så tyst. Tjejerna är hos sina killar och storebror har åkt hem till pappa för att laga sin Epa. Tänk att det blir så tyst. Och mycket tomt!
Idag har varit en vanlig söndag. Storebror och maken har äntligen tagit tag i lampbyte på min bil så nu har jag lyse runt om och ser allt på instrmenteringen. Jag hade en klocka som jag aldrig sett! Men skomakarns ungar ni vet, maken är utbildad bilmekaniker!
Har ramat in lite bilder, egentligen broderibeskrivning men de var så fina. De ska sitta i tv-rummet. Maken har monterat takspotarna som suttit i 2 veckor så nu slipper vi lysrören.
Just nu snöar det här! Burr! Jag vill inte ha!
Nej, nu ska jag titta på Beck och sen nanna kudden.
Puss o kram.
PLUPP

Inga kommentarer:

Bloggarkiv